Рефлексія

Рефлексія модуль 10, 11
Ми обговорили, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Підготувался до презентації портфоліо. Маємо надію на отримання сертифікатів.
Рефлексія модуль 9
Цей модуль дає змогу проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Рефлексія модуль 8
При опрацюванні модуля мидізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Рефлексія модуль 7
У цьому модулі ми спланували та поділилися з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Також сплануєте та створите приклад учнівської роботи: презентації, публікації, вікі або блоґу.
Рефлексія модуль 6
У цьому модулі ми:
• Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті,
• Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
Рефлексія модуль 5
Протягом цього модуля ми знайшли і зберегли Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Обговорили, як використовуватимете інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень.Також розглянули шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчитеся правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права.Спланували, як використовувати Інтернет при вивченні теми.
Рефлексія модуль 3,4
Під час розгляду цього модуля ми з’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм, сформулювали завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності та обговорили разом з іншими учасниками стратегії та засоби оцінювання.
Рефлексія модуль 1,2
За допомогою цього модуля ми ознайомилися з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником, обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього» також систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;

Немає коментарів:

Дописати коментар